Να παρατηρήσετε την εικόνα, τα χρώματα και τα σύμβολα. Τι νομίζετε ότι δηλώνουν;
Πιστεύετε ότι η παραπάνω αφίσα κινεί το ενδιαφέρον ενός νέου; Να τεκμηριώσετε την άποψή σας.
Να αναπτύξετε το μήνυμα Ενωμένοι ενάντια σε αυτά που μας χωρίζουν με έναν δικό σας τρόπο: Με ένα σύντομο διήγημα, ένα ποίημα, μια ζωγραφιά κ.ά.
Ερωτήσεις για τις αφίσες 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Ποια κοινά παρουσιάζουν οι περισσότερες από τις αφίσες ως προς το περιεχόμενο, ανεξάρτητα από τον ιδεολογικό προσανατολισμό τους;
Να τεκμηριώσετε την απάντησή σας με συγκεκριμένες αναφορές στον λόγο που χρησιμοποιείται, καθώς και στο εικαστικό μέρος (σχέδιο, χρώμα κλπ.).
Να εξετάσετε αν ορισμένα από τα κοινά στοιχεία που εντοπίσατε στις αφίσες μπορούν να συνδεθούν με κάποια χαρακτηριστικά των νέων.
Να παρατηρήσετε την έκταση του λόγου στις αφίσες. Γιατί έχουμε χρήση συνθημάτων / σλόγκαν;
Τι είδους ρήματα χρησιμοποιούνται συχνότερα στις παραπάνω αφίσες, σε ποια ρηματικά πρόσωπα και σε ποιες, κυρίως, εγκλίσεις; Να εξηγήσετε αυτές τις επιλογές.
Να επιλέξετε μία από τις αφίσες και να σχολιάσετε το περιεχόμενό της σε μία παράγραφο.
Εργαστείτε ομαδικά, για να φιλοτεχνήσετε μια αφίσα για κάποια εκδήλωση του σχολείου σας ή για ένα επίκαιρο θέμα.
Μπορείτε να οργανώσετε και διαγωνισμό καλύτερης αφίσας. Μία ομάδα θα αναλάβει την αξιολόγηση, λαμβάνοντας υπόψη τα συμπεράσματα από τις προηγούμενες εργασίες για την αποτελεσματικότητα της αφίσας.