Περιεχόμενα

Θεματικές ενότητες

1. Νέοι

1.1.1 Μύθοι για την εφηβεία και μαρτυρίες εφήβων

1.1.2. Σχέσεις εφήβων με γονείς

1.1.3. Νεανικές κουλτούρες

1.2.1. Πρόσβαση στην εκπαίδευση

1.2.2. Ο δάσκαλος

1.2.3. Εκπαίδευση και εργασία

1.2.4. Το νόημα της εκπαίδευσης

1.2.5. Φοίτηση στο σχολείο

 1.2.6. Εγώ και το σχολείο (θεατρικά εργαστήρια)

1.2.7. Το σχολείο που ονειρεύομαι

1.4.1. Η επαναστατικότητα των νέων

1.4.2. Εκπαιδευτικές κοινότητες

1.4.3. Φοιτητικές αφίσες

1.4.4. Κινήματα των νέων

2.Σιωπή

2.1.1. Περιστάσεις σιωπής

2.1.2. Η σιωπή μπροστά στη γλώσσα της εξουσίας

2.1.3. Η σιωπή άλλοτε ενώνει και άλλοτε χωρίζει τους ανθρώπους

2.1.4. Αντίσταση στην κουλτούρα της σιωπής

2.4.1 Γλυπτική

2.4.2. Ζωγραφική

2.4.3 Φωτογραφία

2.4.4. Γελοιογραφία “χωρίς λόγια”

2.4.5 Μουσική

2.4.6 Κινηματογράφος

3. Μετανάστες - Πρόσφυγες

3.2.1 Κείμενα για τους όρους «μετανάστης», «πρόσφυγας»

3.2.2 Πρόσφυγες και μετανάστες στην Ελλάδα. Από τη μικρασιατική καταστροφή ως τις μέρες μας

3.2.3 Η ελληνική εμπειρία της προσφυγιάς με τα μάτια των μαθητών

3.2.4 Φωνές μεταναστών

3.2.5 Κείμενα από το facebook

3.2.6 Γελοιογραφίες

3.2.7 Από την Ελλάδα σε άλλες χώρες. Από χώρα σε άλλη χώρα

3.2.8 Δημιουργίες με φόντο την επικαιρότητα (2014-16)

3.3.1 To ασυνόδευτο παιδί μετανάστης-πρόσφυγας

3.3.2 Το αίτημα για Ελληνική ιθαγένεια

3.3.3 Προσωπικές αφηγήσεις

3.3.4 Νέοι Έλληνες μετανάστες

3.3.5 Κείμενα για τον λόγο και τον αντίλογο της σύγχρονης μετανάστευσης από την Ελλάδα

3.3.6 Εικαστικά

3.4.1 Κοινωνική συμπερίληψη

3.4.2 Δραστηριότητες

3.4.3 Tαυτότητες και κοινωνική συμπερίληψη

4. Τέχνη

4.2.1 Οι ποιητές για την ποίηση

4.2.2 Ποιήματα για τους ποιητές και την ποίηση

4.2.3 Ο ρόλος της ποίησης σήμερα

4.2.4  Διάλογος ποίησης και ζωγραφικής

4.2.5 Το εργαστήρι του συγγραφέα

4.2.6 Μικροαφηγήσεις (Μικρομυθοπλασία-Μικροδιηγήματα)

4.2.7 Σαν χρονογράφημα

4.3.1 Αρχιτεκτονική

4.3.2 Ζωγραφική

4.3.3 Γλυπτική

4.3.4 Φωτογραφία

4.3.5 Κόμικς: Η ένατη Τέχνη

4.3.6 Γκράφιτι

4.3.7 Γελοιογραφία

4.3.8 Βανδαλισμός έργων τέχνης

4.4.1 Ορισμοί και βασικά χαρακτηριστικά του θεάτρου

4.4.2 Λειτουργίες του θεάτρου

4.4.3 Είδη θεάτρου

4.4.4 Παγκόσμια ημέρα θεάτρου

4.4.5 Ηθοποιός

4.4.6 Σκηνοθέτης

4.4.7 Θέατρο για παιδιά και εφήβους

4.5.1 Για τη Μουσική

4.5.2 Η μουσική συνομιλεί με άλλες τέχνες

4.7.1 Η τέχνη του κινηματογράφου και ο σκηνοθέτης

4.7.2 Κινηματογραφική αφήγηση

4.7.3 Η γλώσσα του κινηματογράφου

4.7.4  Κινηματογραφικό σενάριο

4.7.5 Κριτική κινηματογράφου

4.7.6 Είδη κινηματογραφικών ταινιών

5. Ψηφιακός κόσμος

5.3.1 Μικροαφηγήσεις (Μικρομυθοπλασία-Μικροδιηγήματα)

5.3.2 Σαν χρονογράφημα

Θεματικές ενότητες από το 2021 και εξής

6. Αβεβαιότητες και προβληματισμοί

6.1.1 Για τη συνωμοσιολογία

6.1.2 Γιατί οι άνθρωποι πιστεύουν σε παράξενα πράγματα;

6.1.3 Από τον ιό covid στον ιό της συνωμοσιολογίας

6.1.4 Συνωμοσιολογίες περί Εβραίων

6.1.5 Πρόταση για οργάνωση project σχετικά με τα εμβόλια

7. Επιστήμη

7.3.1 Συνάντηση επιστήμης και τέχνης

7.3.2 Επιστήμη και πεζογραφία

7.3.3 Η ποίηση εμπνέεται από την επιστήμη

7.3.4 Εικαστικά με όχημα την επιστήμη

7.3.5 Το θέατρο αγκαλιάζει την επιστήμη