Ποιους προβληματισμούς επιχειρεί να εγείρει η παραπάνω αφίσα; Πιστεύετε ότι τα ερωτήματα που θέτει ενδιαφέρουν τους νέους;
Να παρατηρήσετε την εικόνα. Σε ποιες σκέψεις σχετικά με το θέμα της αφίσας σας οδηγεί; Να τις διατυπώσετε σε μία παράγραφο (80–100 λέξεις).
Το κείμενό σας θα μπορούσε να αποτελέσει σχόλιο στο facebook.
Ποια στοιχεία στην εικόνα και στο κείμενο φανερώνουν πως ο δημιουργός της αφίσας είναι κάποια χριστιανική ένωση;
Ερωτήσεις για τις αφίσες 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Ποια κοινά παρουσιάζουν οι περισσότερες από τις αφίσες ως προς το περιεχόμενο, ανεξάρτητα από τον ιδεολογικό προσανατολισμό τους;
Να τεκμηριώσετε την απάντησή σας με συγκεκριμένες αναφορές στον λόγο που χρησιμοποιείται, καθώς και στο εικαστικό μέρος (σχέδιο, χρώμα κλπ.).
Να εξετάσετε αν ορισμένα από τα κοινά στοιχεία που εντοπίσατε στις αφίσες μπορούν να συνδεθούν με κάποια χαρακτηριστικά των νέων.
Να παρατηρήσετε την έκταση του λόγου στις αφίσες. Γιατί έχουμε χρήση συνθημάτων / σλόγκαν;
Τι είδους ρήματα χρησιμοποιούνται συχνότερα στις παραπάνω αφίσες, σε ποια ρηματικά πρόσωπα και σε ποιες, κυρίως, εγκλίσεις; Να εξηγήσετε αυτές τις επιλογές.
Να επιλέξετε μία από τις αφίσες και να σχολιάσετε το περιεχόμενό της σε μία παράγραφο.
Εργαστείτε ομαδικά, για να φιλοτεχνήσετε μια αφίσα για κάποια εκδήλωση του σχολείου σας ή για ένα επίκαιρο θέμα.
Μπορείτε να οργανώσετε και διαγωνισμό καλύτερης αφίσας. Μία ομάδα θα αναλάβει την αξιολόγηση, λαμβάνοντας υπόψη τα συμπεράσματα από τις προηγούμενες εργασίες για την αποτελεσματικότητα της αφίσας.