Πώς προσδιορίζουν τη μουσική σύνθεση οι νεαροί δημιουργοί στο βίντεο;
Ποιος είναι «ο στόχος» ενός συνθέτη, σύμφωνα με τις μαρτυρίες των νέων συνθετών;
Πότε ένας συνθέτης θα μπορούσε να είναι ευχαριστημένος από τον εαυτό του ως δημιουργός, σύμφωνα με τις μαρτυρίες των νέων συνθετών στο βίντεο;
Ποια χαρακτηριστικά είχε η μαθητεία των νεαρών συνθετών κοντά στον καθηγητή-συνθέτη Σαμαρά; Πώς περιγράφουν την εμπειρία τους; Πώς επηρέασε τη μετέπειτα πορεία τους;
Γιατί να ασχοληθεί ένας νέος με τη μουσική σύνθεση; Ποιες απαντήσεις μπορούν να δοθούν, με βάση τις μαρτυρίες των νέων συνθετών και του καθηγητή τους;
Να σχολιάσετε τον τίτλο του βίντεο λαμβάνοντας υπόψη τις μαρτυρίες των νεαρών συνθετών και του καθηγητή τους αλλά και τις δικές σας εντυπώσεις.
Να συντάξετε ένα άρθρο για τη μουσική και τις λειτουργίες της με τίτλο Τι είναι η μουσική; Να αντλήσετε ιδέες και επιχειρήματα από όλα τα παραπάνω κείμενα που αναφέρονται στη μουσική.