Πολύτροπη Γλώσσα
Toggle navigation
ΑΡΧΙΚΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Η πρόταση της ομάδας
Θεωρία
Γλωσσικά φαινόμενα
Κειμενικά είδη
Υλικό για τη γλωσσική διδασκαλία στο Γυμνάσιο
Χρήσιμες πληροφορίες
Η ΟΜΑΔΑ
ΝΕΑ
ΠΛΟΗΓΗΣΗ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΑΡΧΙΚΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Η πρόταση της ομάδας
Θεωρία
Γλωσσικά φαινόμενα
Κειμενικά είδη
Υλικό για τη γλωσσική διδασκαλία στο Γυμνάσιο
Χρήσιμες πληροφορίες
Η ΟΜΑΔΑ
ΝΕΑ
ΠΛΟΗΓΗΣΗ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σχέσεις εφήβων με γονείς
Home
ΝΕΟΙ
Εφηβεία
Σχέσεις εφήβων με γονείς
Σχέσεις εφήβων με γονείς
Search for:
All courses
Διαδικτυακά Μαθήματα
Συνεργασίες
ΝΕΟΙ
Εφηβεία
Μύθοι για την εφηβεία και μαρτυρίες εφήβων
Σχέσεις εφήβων με γονείς
Νεανικές κουλτούρες
Εκπαίδευση
Πρόσβαση στην εκπαίδευση
Ο δάσκαλος
Εκπαίδευση και εργασία
Το νόημα της εκπαίδευσης
Φοίτηση στο σχολείο
Εγώ και το σχολείο (θεατρικά εργαστήρια)
Το σχολείο που ονειρεύομαι
Σχολικός εκφοβισμός
Η έννοια του εκφοβισμού
Μαρτυρίες
Ενδοσχολική βία, θεατρικά εργαστήρια
Πολιτική κοινωνικοποίηση
Η επαναστατικότητα των νέων
Εκπαιδευτικές κοινότητες
Φοιτητικές αφίσες
Κινήματα των νέων
Μαθητικές δημιουργίες
Λογοτεχνία
Εικαστικά/Φωτογραφία
Κινηματογράφος/Βίντεο
Χορός/Τραγούδι
ΣΙΩΠΗ
Σιωπή και ανθρώπινες σχέσεις
Περιστάσεις σιωπής
Η σιωπή μπροστά στη γλώσσα της εξουσίας
Η σιωπή άλλοτε ενώνει και άλλοτε χωρίζει τους ανθρώπους
Αντίσταση στην κουλτούρα της σιωπής
Σιωπή και πολιτική εξουσία
Λογοκρισία στη ναζιστική Γερμανία
Αντίσταση στη λογοκρισία την περίοδο της δικτατορίας στην Ελλάδα
Περιορισμοί στην ελευθερία της έκφρασης
Σιωπή και λογοτεχνία
Η σιωπή σε αφηγηματικά κείμενα
Η σιωπή στην ποίηση
Η σιωπή στο θέατρο
Σιωπή και τέχνες
Γλυπτική
Ζωγραφική
Φωτογραφία
Γελοιογραφία "χωρίς λόγια"
Μουσική
Κινηματογράφος
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ-ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
Τα δικαιώματα σου ισχύουν παντού
Ανθρώπινα δικαιώματα
Από την τραγωδία στη δημιουργία
Όψεις της μετανάστευσης και της προσφυγιάς
Κείμενα για τους όρους «μετανάστης», «πρόσφυγας»
Πρόσφυγες και μετανάστες στην Ελλάδα. Από τη μικρασιατική καταστροφή ως τις μέρες μας
Η ελληνική εμπειρία της προσφυγιάς με τα μάτια των μαθητών
Φωνές μεταναστών
Κείμενα από το facebook
Γελοιογραφίες
Από την Ελλάδα σε άλλες χώρες. Από χώρα σε άλλη χώρα
Δημιουργίες με φόντο την επικαιρότητα (2014-16)
Μέσα από τα βιώματα των μεταναστών και των προσφύγων
To ασυνόδευτο παιδί μετανάστης-πρόσφυγας
Το αίτημα για Ελληνική ιθαγένεια
Προσωπικές αφηγήσεις
Νέοι Έλληνες μετανάστες
Κείμενα για τον λόγο και τον αντίλογο της σύγχρονης μετανάστευσης από την Ελλάδα
Εικαστικά
Δείκτες προσαρμογής στη χώρα υποδοχής
Κοινωνική συμπερίληψη
Δραστηριότητες
Tαυτότητες και κοινωνική συμπερίληψη
TEXNH
Για την Τέχνη
Μονόλογοι και διάλογοι για την Τέχνη
Τέχνες και εκπαίδευση
Λογοτεχνία
Οι ποιητές για την ποίηση
Ποιήματα για τους ποιητές και την ποίηση
Ο ρόλος της ποίησης σήμερα
Διάλογος ποίησης και ζωγραφικής
Το εργαστήρι του συγγραφέα
Εικαστικές τέχνες
Αρχιτεκτονική
Ζωγραφική
Γλυπτική
Φωτογραφία
Κόμικς: Η ένατη Τέχνη
Γκράφιτι
Γελοιογραφία
Βανδαλισμός έργων τέχνης
Θέατρο
Ορισμοί και βασικά χαρακτηριστικά του θεάτρου
Λειτουργίες του θεάτρου
Είδη θεάτρου
Παγκόσμια ημέρα θεάτρου
Ηθοποιός
Σκηνοθέτης
Θέατρο για παιδιά και εφήβους
Μουσική
Για τη Μουσική
Η μουσική συνομιλεί με άλλες τέχνες
Χορός
Παραδοσιακοί και σύγχρονοι χοροί
Ο χορός συνομιλεί με άλλες τέχνες
Ο χορός στην εκπαίδευση
Χορός και άτομα με ειδικές ανάγκες
Κινηματογράφος
Η τέχνη του κινηματογράφου και ο σκηνοθέτης
Κινηματογραφική αφήγηση
Η γλώσσα του κινηματογράφου
Κινηματογραφικό σενάριο
Κριτική κινηματογράφου
Είδη κινηματογραφικών ταινιών
Νέοι και κινηματογράφος
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
Αρθρογραφία για τον ψηφιακό κόσμο
Κείμενα για τη χρήση των κινητών
Κείμενα για τα κοινωνικά δίκτυα
Χειραγώγηση της κοινής γνώμης
Οι νέοι στον ψηφιακό κόσμο
Λόγος στο διαδίκτυο
Νεανικές δημιουργίες
Λογοτεχνία στο διαδίκτυο-Υβριδικά είδη λόγου
Μικροαφηγήσεις (Μικρομυθοπλασία-Μικροδιηγήματα)
Σαν χρονογράφημα
Λόγος και εικόνα στο διαδίκτυο
ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Το χάσμα των γενεών,Μ. Ανδρόνικος
0 Available
seats
Μανόλης Ανδρόνικος Το χάσμα των γενεών Είναι κοινός τόπος στους ανθρώπους της ώριμης ηλικίας να επικρίνουν τη συμπεριφορά των νεοτέρων και να επιχειρούν συγκρίσεις με τη δική τους νεότητα, όταν όλα, κατά τη γνώμη τους, ήταν καλύτερα και η ζωή και τα ήθη και ο πολιτισμός, ακόμα και η φύση. Ο πρώτος που αναφέρει αυτή [...]
See more
Το χάσμα των γενεών (συζήτηση σε ένα blog)
0 Available
seats
Το χάσμα των γενεών (συζήτηση σε ένα blog) Είναι σίγουρο πως είναι ένα πρόβλημα αρκετά μεγάλο και δημιουργεί αρκετά κοινωνικά προβλήματα...... Το χάσμα των γενεών έρχεται ως αποτέλεσμα των συγκρούσεων των νέων και των παλιών. Είναι αναμφισβήτητα σίγουρο πως μεγάλο ποσοστό των νέων αντιτίθεται στις ιδέες των παλιών. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο νέος [...]
See more
Το χάσμα των γενεών (μαθητικό κείμενο)
0 Available
seats
Το χάσμα των γενεών "α. Ειδικά για εμάς τους «νεους», τους «νεους» που μας παρουσιαζουν διχως οραμα, διχως μελλον, συνεχεια μπροστα απο εναν υπολογιστη, με ελλιπεις γνωσεις. Και ισως να μην εχουν και απολυτο αδικο. Πιθανοτατα εχουν δικιο. Αυτο που προβληματιζει ομως ειναι το γιατι γινεται αυτο και το ποιος ειναι υπευθυνος. Μηπως το προκαλουμε [...]
See more
Επικοινωνία εφήβων-γονέων μέσω επιστολών
0 Available
seats
ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΕΦΗΒΩΝ – ΓΟΝΕΩΝ Επικοινωνία εφήβων - γονέων μέσω επιστολών Αγαπητή μαμά, Έχω κάποια παράπονα από σένα που θέλω να σου τα πω. Λοιπόν, πρώτα απ’ όλα κάθε φορά που προσπαθώ να σου μιλήσω δεν με ακούς ποτέ. Δεν γίνεται όμως άλλο έτσι. Πάντα θες να γίνεται μόνο το δικό σου. Θέλεις να σου μιλάω [...]
See more
Η γλώσσα των νέων (γελοιογραφία)
0 Available
seats
Αντρέας Πετρουλάκης, εφημ. Καθημερινή Ασκήσεις 1. Οι νέοι χρησιμοποιούν συχνά μια δική τους γλώσσα ή ορισμένες εκφράσεις που δεν χρησιμοποιούν οι μεγάλοι. Για ποιους λόγους νομίζετε ότι το κάνουν αυτό οι νέοι; Διαβάστε και τον παρακάτω ορισμό για τη γλώσσα των νέων. Ορισμός Ο όρος γλώσσα των νέων δηλώνει το σύνολο των γλωσσικών φαινομένων που [...]
See more
Σύγκρουση εφήβου με γονείς (θεατρικό εργαστήριο)
0 Available
seats
Η φωτογραφία από τη διεύθυνση http://goo.gl/tzIny5 Προτείνεται θεατρικό εργαστήριο, με τη μέθοδο του Εκπαιδευτικού Δράματος, με αφόρμηση την παρακάτω άσκηση δραματοποίησης από το βιβλίο Έκθεση-Έκφραση, τεύχος Α’, σ. 115. “Να παρουσιάσετε μια σκηνή που διαδραματίζεται ανάμεσα σε έναν έφηβο και στους γονείς του. Ο διάλογος μπορεί να αρχίζει με τη φράση: “Πρέπει να βελτιώσεις την [...]
See more
Αναζήτηση