Ποιο είναι το πρόβλημα που θέτει η γελοιογραφία; Με ποιους τρόπους / μέσα το προβάλλει ο γελοιογράφος;
Περιγράψτε την εικόνα και προσπαθήστε να την ερμηνεύσετε. Γιατί οι σκιές έχουν τοποθετηθεί ανορθόδοξα;
Γιατί, κατά τη γνώμη σας, ο γελοιογράφος προτίμησε να εκφραστεί χωρίς λόγια;
Εργαστείτε σε ομάδες, για να γράψετε ένα κείμενο με χιουμοριστικό τόνο στο οποίο θα σατιρίζετε τα κακώς κείμενα του σχολείου. Επιλέξτε τη μορφή του κειμένου σας, κωμική ιστορία (ευθυμογράφημα), διάλογο με κωμικά στοιχεία, ανέκδοτο κ.ά.. Αξιοποιήστε όσα γνωρίζετε για το κωμικό, για να «βγάλετε γέλιο», βλ. και Έκφραση-Έκθεση Α΄λυκείου, σ.264-271.
Εργαστείτε σε ομάδες, για να δημιουργήσετε ηλεκτρονική αφίσα στην οποία θα στιγματίζετε τα, κατά τη γνώμη σας, σημαντικότερα προβλήματα του σύγχρονου σχολείου.
Αν θέλετε, μπορείτε να αξιοποιήστε τις δυνατότητες που προσφέρει το περιβάλλον Glogster*.
*Διαδικτυακή εφαρμογή για τη δημιουργία πολυμεσικών αφισών οι οποίες μπορούν να περιλαμβάνουν γραπτό κείμενο, φωτογραφίες, βίντεο -από το διαδίκτυο- γραφικά, ήχους, συνημμένα αρχεία κ.ά..