Πολύτροπη Γλώσσα
Toggle navigation
ΑΡΧΙΚΗ
ΝΕΑ
ΠΛΟΗΓΗΣΗ
Η ΟΜΑΔΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Η πρόταση της ομάδας
Θεωρία
Εκπαιδευτικά εργαλεία
Γλωσσικά φαινόμενα
Κειμενικά είδη
Υλικό για τη γλωσσική διδασκαλία στο Γυμνάσιο
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΡΧΙΚΗ
ΝΕΑ
ΠΛΟΗΓΗΣΗ
Η ΟΜΑΔΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Η πρόταση της ομάδας
Θεωρία
Εκπαιδευτικά εργαλεία
Γλωσσικά φαινόμενα
Κειμενικά είδη
Υλικό για τη γλωσσική διδασκαλία στο Γυμνάσιο
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το νόημα της εκπαίδευσης
Home
ΝΕΟΙ
Εκπαίδευση
Το νόημα της εκπαίδευσης
Το νόημα της εκπαίδευσης
Search for:
All courses
Γλώσσα και οικολογία
Διαδικτυακά Μαθήματα
Συνεργασίες
ΝΕΟΙ
Εφηβεία
Μύθοι για την εφηβεία και μαρτυρίες εφήβων
Σχέσεις εφήβων με γονείς
Νεανικές κουλτούρες
Εκπαίδευση
Πρόσβαση στην εκπαίδευση
Ο δάσκαλος
Εκπαίδευση και εργασία
Το νόημα της εκπαίδευσης
Φοίτηση στο σχολείο
Εγώ και το σχολείο (θεατρικά εργαστήρια)
Το σχολείο που ονειρεύομαι
Σχολικός εκφοβισμός
Η έννοια του εκφοβισμού
Μαρτυρίες
Ενδοσχολική βία, θεατρικά εργαστήρια
Πολιτική κοινωνικοποίηση
Η επαναστατικότητα των νέων
Εκπαιδευτικές κοινότητες
Φοιτητικές αφίσες
Κινήματα των νέων
Μαθητικές δημιουργίες
Λογοτεχνία
Εικαστικά/Φωτογραφία
Κινηματογράφος/Βίντεο
Χορός/Τραγούδι
ΣΙΩΠΗ
Σιωπή και ανθρώπινες σχέσεις
Περιστάσεις σιωπής
Η σιωπή μπροστά στη γλώσσα της εξουσίας
Η σιωπή άλλοτε ενώνει και άλλοτε χωρίζει τους ανθρώπους
Αντίσταση στην κουλτούρα της σιωπής
Σιωπή και πολιτική εξουσία
Λογοκρισία στη ναζιστική Γερμανία
Αντίσταση στη λογοκρισία την περίοδο της δικτατορίας στην Ελλάδα
Περιορισμοί στην ελευθερία της έκφρασης
Σιωπή και λογοτεχνία
Η σιωπή σε αφηγηματικά κείμενα
Η σιωπή στην ποίηση
Η σιωπή στο θέατρο
Σιωπή και τέχνες
Γλυπτική
Ζωγραφική
Φωτογραφία
Γελοιογραφία "χωρίς λόγια"
Μουσική
Κινηματογράφος
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ-ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
Τα δικαιώματα σου ισχύουν παντού
Ανθρώπινα δικαιώματα
Από την τραγωδία στη δημιουργία
Όψεις της μετανάστευσης και της προσφυγιάς
Κείμενα για τους όρους «μετανάστης», «πρόσφυγας»
Πρόσφυγες και μετανάστες στην Ελλάδα. Από τη μικρασιατική καταστροφή ως τις μέρες μας
Η ελληνική εμπειρία της προσφυγιάς με τα μάτια των μαθητών
Φωνές μεταναστών
Κείμενα από το facebook
Γελοιογραφίες
Από την Ελλάδα σε άλλες χώρες. Από χώρα σε άλλη χώρα
Δημιουργίες με φόντο την επικαιρότητα (2014-16)
Μέσα από τα βιώματα των μεταναστών και των προσφύγων
To ασυνόδευτο παιδί μετανάστης-πρόσφυγας
Το αίτημα για Ελληνική ιθαγένεια
Προσωπικές αφηγήσεις
Νέοι Έλληνες μετανάστες
Κείμενα για τον λόγο και τον αντίλογο της σύγχρονης μετανάστευσης από την Ελλάδα
Εικαστικά
Δείκτες προσαρμογής στη χώρα υποδοχής
Κοινωνική συμπερίληψη
Δραστηριότητες
Tαυτότητες και κοινωνική συμπερίληψη
TEXNH
Για την Τέχνη
Μονόλογοι και διάλογοι για την Τέχνη
Τέχνες και εκπαίδευση
Λογοτεχνία
Οι ποιητές για την ποίηση
Ποιήματα για τους ποιητές και την ποίηση
Ο ρόλος της ποίησης σήμερα
Διάλογος ποίησης και ζωγραφικής
Το εργαστήρι του συγγραφέα
Εικαστικές τέχνες
Αρχιτεκτονική
Ζωγραφική
Γλυπτική
Φωτογραφία
Κόμικς: Η ένατη Τέχνη
Γκράφιτι
Γελοιογραφία
Βανδαλισμός έργων τέχνης
Θέατρο
Ορισμοί και βασικά χαρακτηριστικά του θεάτρου
Λειτουργίες του θεάτρου
Είδη θεάτρου
Παγκόσμια ημέρα θεάτρου
Ηθοποιός
Σκηνοθέτης
Θέατρο για παιδιά και εφήβους
Μουσική
Για τη Μουσική
Η μουσική συνομιλεί με άλλες τέχνες
Χορός
Παραδοσιακοί και σύγχρονοι χοροί
Ο χορός συνομιλεί με άλλες τέχνες
Ο χορός στην εκπαίδευση
Χορός και άτομα με ειδικές ανάγκες
Κινηματογράφος
Η τέχνη του κινηματογράφου και ο σκηνοθέτης
Κινηματογραφική αφήγηση
Η γλώσσα του κινηματογράφου
Κινηματογραφικό σενάριο
Κριτική κινηματογράφου
Είδη κινηματογραφικών ταινιών
Νέοι και κινηματογράφος
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
Αρθρογραφία για τον ψηφιακό κόσμο
Κείμενα για τη χρήση των κινητών
Κείμενα για τα κοινωνικά δίκτυα
Χειραγώγηση της κοινής γνώμης
Οι νέοι στον ψηφιακό κόσμο
Λόγος στο διαδίκτυο
Νεανικές δημιουργίες
Λογοτεχνία στο διαδίκτυο-Υβριδικά είδη λόγου
Μικροαφηγήσεις (Μικρομυθοπλασία-Μικροδιηγήματα)
Σαν χρονογράφημα
Λόγος και εικόνα στο διαδίκτυο
Λόγος και εικόνα στο διαδίκτυο
ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Η επιστήμη στη ζωή και στην κοινωνία
Η σημασία της επιστήμης
Συνομιλώντας με επιστήμονες
Εκλαΐκευση της επιστήμης
Όταν η επιστήμη και η τέχνη κοιτάζουν τ΄αστέρια
Προσεγγίζοντας την επιστήμη με χιούμορ
Η τέχνη συνομιλεί με την επιστήμη
Συνάντηση επιστήμης και τέχνης
Επιστήμη και πεζογραφία
Η ποίηση εμπνέεται από την επιστήμη
Εικαστικά με όχημα την επιστήμη
Το θέατρο αγκαλιάζει την επιστήμη
ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ
Συνωμοσιολογία
Για τη συνωμοσιολογία
Γιατί οι άνθρωποι πιστεύουν σε παράξενα πράγματα;
Από τον ιό covid στον ιό της συνωμοσιολογίας
Συνωμοσιολογίες περί Εβραίων
Πρόταση για οργάνωση project σχετικά με τα εμβόλια
Καταφύγια
Καταφύγια
Γλώσσα και Οικολογία
Για μια παιδεία ουσίας,Γ. Μπαμπινιώτης
0 Available
seats
Γεώργιος Μπαμπινιώτης Για μια παιδεία ουσίας Ας μην ξαναπούμε τα κοινότοπα και αυτονόητα: Ότι μια χώρα και οι πολίτες που την αποτελούν, σε όλες τις εκφάνσεις τους, άμεσα ή έμμεσα εξαρτώνται από την Παιδεία, την οποία είναι ικανοί να εξασφαλίσουν. Θα μπορούσαμε να το πούμε πιο τολμηρά και πιο προκλητικά : μια χώρα και οι [...]
See more
Επτά αρχές για την παιδεία του μέλλοντος, Θ. Κρητικός
0 Available
seats
Θεόδωρος Κρητικός Eπτά αρχές για την παιδεία του μέλλοντος Εντγκάρ Μορέν-Οι εφτά γνώσεις-κλειδιά για την παιδεία του μέλλοντος-Mετ. Θοδωρής Τσαπακίδης Με αξιοθαύμαστη εμμονή και ανάλογη έμφαση τονίζεται, σε κάθε σχετική ευκαιρία, ότι η σύγχρονη παιδεία και κυρίως η σχολική της θέσπιση οφείλουν να ακολουθούν κατά πόδας τους ρυθμούς των σύγχρονων αλλαγών. Ενώ όμως συχνά πυκνά [...]
See more
2+2= 5 (βίντεο)
0 Available
seats
www.youtube.com/watch?v=Df-lFwvDKh0 Ασκήσεις Να παρατηρήστε τη γελοιογραφία 2+2= και να την συγκρίνετε με το βίντεο 2+2=5. Ποια κοινά στοιχεία παρατηρείτε; Με ποιους τρόπους παρουσιάζουν τα δύο κείμενα το θέμα τους; Σε ποια σημεία υπερτερεί το βίντεο και σε ποια η γελοιογραφία; Να παρατηρήστε τη γελοιογραφία 2+2=5 του Μητρόπουλου και να την συγκρίνετε με το βίντεο 2+2=5. Ποια [...]
See more
2+2=, (γελοιογραφία)
0 Available
seats
Έργο από τον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό διαγωνισμό Σκίτσου, Γελοιογραφίας και Κόμικ(1992) Πηγή: http://www.emepatras.gr/emec23/emec23/2-diag_ski_gel_kom_eme.html Ασκήσεις Να παρατηρήστε την παραπάνω γελοιογραφία και να την συγκρίνετε με το «το βίντεο 2+2=5». Ποια κοινά στοιχεία παρατηρείτε; Με ποιους τρόπους παρουσιάζουν τα δύο κείμενα το θέμα τους; Σε ποια σημεία υπερτερεί το βίντεο και σε ποια η γελοιογραφία; Προσπαθήστε να δημιουργήσετε [...]
See more
2+2=5, (γελοιογραφία)
0 Available
seats
Σκίτσο του K. Mητρόπουλου από έκθεση γελοιογραφίας με θέμα την Παιδεία Πηγή: http://kapodistriako.uoa.gr/stories/011_th_01/index.php?m=2 Ασκήσεις Να παρατηρήστε την παραπάνω γελοιογραφία και να την συγκρίνετε με το «το βίντεο 2+2=5» Ποιες διαφορές στη στάση του δασκάλου παρατηρείτε; Όπως βλέπετε, η τάξη που απεικονίζεται στη γελοιογραφία έχει παραδοσιακό χαρακτήρα (π.χ. ο δάσκαλος καθισμένος στην έδρα, ύπαρξη βάθρου, στάση μαθητή [...]
See more
[Αποστήθιση], Γελοιογραφία, 1ος Πανελλήνιος μαθητικός διαγωνισμός
0 Available
seats
Έργο από τον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό διαγωνισμό Σκίτσου, Γελοιογραφίας και Κόμικ (1992) Πηγή: http://www.emepatras.gr/emec23/emec23/2-diag_ski_gel_kom_eme.htm Ασκήσεις Με αφορμή τη συγκεκριμένη γελοιογραφία, να σχολιάσετε το θέμα της αποστήθισης στο σημερινό σχολείο. Λήψη σε PDF
See more
Βιβλίο ή υπολογιστής; (γελοιογραφίες)
0 Available
seats
Πηγές: http://paidio.blogspot.gr/2011/09/blog-post_9093.html (Γ. Καλαϊτζής, Ελευθεροτυπία http://pemptasteria.blogspot.gr/2013/03/4.html#.VDkPCRav8Qs Ασκήσεις Να παρατηρήσετε τις παραπάνω γελοιογραφίες και να συζητήσετε σχετικά με το κοινό τους θέμα. Στη συνέχεια να γράψετε μια παράγραφο, απόσπασμα άρθρου, που αναφέρεται στο ενδιαφέρον που προκαλεί η εκπαίδευση στους νέους με τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Η πρώτη γελοιογραφία (βασισμένη στο παλιό αλφαβητάρι της Α΄ Δημοτικού) [...]
See more
Αναζήτηση