Πολύτροπη Γλώσσα
Toggle navigation
ΑΡΧΙΚΗ
ΝΕΑ
ΠΛΟΗΓΗΣΗ
Η ΟΜΑΔΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Η πρόταση της ομάδας
Θεωρία
Εκπαιδευτικά εργαλεία
Γλωσσικά φαινόμενα
Κειμενικά είδη
Υλικό για τη γλωσσική διδασκαλία στο Γυμνάσιο
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΡΧΙΚΗ
ΝΕΑ
ΠΛΟΗΓΗΣΗ
Η ΟΜΑΔΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Η πρόταση της ομάδας
Θεωρία
Εκπαιδευτικά εργαλεία
Γλωσσικά φαινόμενα
Κειμενικά είδη
Υλικό για τη γλωσσική διδασκαλία στο Γυμνάσιο
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Γελοιογραφία "χωρίς λόγια"
Home
ΣΙΩΠΗ
Σιωπή και τέχνες
Γελοιογραφία "χωρίς λόγια"
Γελοιογραφία "χωρίς λόγια"
Search for:
All courses
Γλώσσα και οικολογία
Διαδικτυακά Μαθήματα
Συνεργασίες
ΝΕΟΙ
Εφηβεία
Μύθοι για την εφηβεία και μαρτυρίες εφήβων
Σχέσεις εφήβων με γονείς
Νεανικές κουλτούρες
Εκπαίδευση
Πρόσβαση στην εκπαίδευση
Ο δάσκαλος
Εκπαίδευση και εργασία
Το νόημα της εκπαίδευσης
Φοίτηση στο σχολείο
Εγώ και το σχολείο (θεατρικά εργαστήρια)
Το σχολείο που ονειρεύομαι
Σχολικός εκφοβισμός
Η έννοια του εκφοβισμού
Μαρτυρίες
Ενδοσχολική βία, θεατρικά εργαστήρια
Πολιτική κοινωνικοποίηση
Η επαναστατικότητα των νέων
Εκπαιδευτικές κοινότητες
Φοιτητικές αφίσες
Κινήματα των νέων
Μαθητικές δημιουργίες
Λογοτεχνία
Εικαστικά/Φωτογραφία
Κινηματογράφος/Βίντεο
Χορός/Τραγούδι
ΣΙΩΠΗ
Σιωπή και ανθρώπινες σχέσεις
Περιστάσεις σιωπής
Η σιωπή μπροστά στη γλώσσα της εξουσίας
Η σιωπή άλλοτε ενώνει και άλλοτε χωρίζει τους ανθρώπους
Αντίσταση στην κουλτούρα της σιωπής
Σιωπή και πολιτική εξουσία
Λογοκρισία στη ναζιστική Γερμανία
Αντίσταση στη λογοκρισία την περίοδο της δικτατορίας στην Ελλάδα
Περιορισμοί στην ελευθερία της έκφρασης
Σιωπή και λογοτεχνία
Η σιωπή σε αφηγηματικά κείμενα
Η σιωπή στην ποίηση
Η σιωπή στο θέατρο
Σιωπή και τέχνες
Γλυπτική
Ζωγραφική
Φωτογραφία
Γελοιογραφία "χωρίς λόγια"
Μουσική
Κινηματογράφος
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ-ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
Τα δικαιώματα σου ισχύουν παντού
Ανθρώπινα δικαιώματα
Από την τραγωδία στη δημιουργία
Όψεις της μετανάστευσης και της προσφυγιάς
Κείμενα για τους όρους «μετανάστης», «πρόσφυγας»
Πρόσφυγες και μετανάστες στην Ελλάδα. Από τη μικρασιατική καταστροφή ως τις μέρες μας
Η ελληνική εμπειρία της προσφυγιάς με τα μάτια των μαθητών
Φωνές μεταναστών
Κείμενα από το facebook
Γελοιογραφίες
Από την Ελλάδα σε άλλες χώρες. Από χώρα σε άλλη χώρα
Δημιουργίες με φόντο την επικαιρότητα (2014-16)
Μέσα από τα βιώματα των μεταναστών και των προσφύγων
To ασυνόδευτο παιδί μετανάστης-πρόσφυγας
Το αίτημα για Ελληνική ιθαγένεια
Προσωπικές αφηγήσεις
Νέοι Έλληνες μετανάστες
Κείμενα για τον λόγο και τον αντίλογο της σύγχρονης μετανάστευσης από την Ελλάδα
Εικαστικά
Δείκτες προσαρμογής στη χώρα υποδοχής
Κοινωνική συμπερίληψη
Δραστηριότητες
Tαυτότητες και κοινωνική συμπερίληψη
TEXNH
Για την Τέχνη
Μονόλογοι και διάλογοι για την Τέχνη
Τέχνες και εκπαίδευση
Λογοτεχνία
Οι ποιητές για την ποίηση
Ποιήματα για τους ποιητές και την ποίηση
Ο ρόλος της ποίησης σήμερα
Διάλογος ποίησης και ζωγραφικής
Το εργαστήρι του συγγραφέα
Εικαστικές τέχνες
Αρχιτεκτονική
Ζωγραφική
Γλυπτική
Φωτογραφία
Κόμικς: Η ένατη Τέχνη
Γκράφιτι
Γελοιογραφία
Βανδαλισμός έργων τέχνης
Θέατρο
Ορισμοί και βασικά χαρακτηριστικά του θεάτρου
Λειτουργίες του θεάτρου
Είδη θεάτρου
Παγκόσμια ημέρα θεάτρου
Ηθοποιός
Σκηνοθέτης
Θέατρο για παιδιά και εφήβους
Μουσική
Για τη Μουσική
Η μουσική συνομιλεί με άλλες τέχνες
Χορός
Παραδοσιακοί και σύγχρονοι χοροί
Ο χορός συνομιλεί με άλλες τέχνες
Ο χορός στην εκπαίδευση
Χορός και άτομα με ειδικές ανάγκες
Κινηματογράφος
Η τέχνη του κινηματογράφου και ο σκηνοθέτης
Κινηματογραφική αφήγηση
Η γλώσσα του κινηματογράφου
Κινηματογραφικό σενάριο
Κριτική κινηματογράφου
Είδη κινηματογραφικών ταινιών
Νέοι και κινηματογράφος
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
Αρθρογραφία για τον ψηφιακό κόσμο
Κείμενα για τη χρήση των κινητών
Κείμενα για τα κοινωνικά δίκτυα
Χειραγώγηση της κοινής γνώμης
Οι νέοι στον ψηφιακό κόσμο
Λόγος στο διαδίκτυο
Νεανικές δημιουργίες
Λογοτεχνία στο διαδίκτυο-Υβριδικά είδη λόγου
Μικροαφηγήσεις (Μικρομυθοπλασία-Μικροδιηγήματα)
Σαν χρονογράφημα
Λόγος και εικόνα στο διαδίκτυο
Λόγος και εικόνα στο διαδίκτυο
ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Η επιστήμη στη ζωή και στην κοινωνία
Η σημασία της επιστήμης
Συνομιλώντας με επιστήμονες
Εκλαΐκευση της επιστήμης
Όταν η επιστήμη και η τέχνη κοιτάζουν τ΄αστέρια
Προσεγγίζοντας την επιστήμη με χιούμορ
Η τέχνη συνομιλεί με την επιστήμη
Συνάντηση επιστήμης και τέχνης
Επιστήμη και πεζογραφία
Η ποίηση εμπνέεται από την επιστήμη
Εικαστικά με όχημα την επιστήμη
Το θέατρο αγκαλιάζει την επιστήμη
ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ
Συνωμοσιολογία
Για τη συνωμοσιολογία
Γιατί οι άνθρωποι πιστεύουν σε παράξενα πράγματα;
Από τον ιό covid στον ιό της συνωμοσιολογίας
Συνωμοσιολογίες περί Εβραίων
Πρόταση για οργάνωση project σχετικά με τα εμβόλια
Καταφύγια
Καταφύγια
Γλώσσα και Οικολογία
Γελοιογραφία χωρίς λόγια για τον πόλεμο, Μαραγκός
0 Available
seats
Παρατηρήστε προσεκτικά τη γελοιογραφία. (Του Μαραγκού) http://www.cartoonists.gr/view_cat.php?cat_id=19 Ασκήσεις Η είδηση που ακολουθεί και η παραπάνω γελοιογραφία αναφέρονται στο ίδιο ιστορικό γεγονός. Ποια στοιχεία τονίζονται περισσότερο στο γραπτό κείμενο και ποια στη γελοιογραφία; Θα μπορούσε η γελοιογραφία να αναφέρεται σε άλλα παρόμοια ιστορικά γεγονότα (παλαιότερα ή σύγχρονα); Ποιες αλλαγές τότε θα έπρεπε να γίνουν στην εικόνα; [...]
See more
Γελοιογραφία χωρίς λόγια για τον πόλεμο, Χαντζόπουλος
0 Available
seats
(του Δημήτρη Χαντζόπουλου) http://www.hantzopoulos.gr/caricature.php?mid=8&year=2013 Ασκήσεις Περιγράψτε σύντομα την εικόνα, βλ. και Έκφραση-Έκθεση Α΄λυκείου, σ. 142-147. Σχολιάστε τις χρωματικές επιλογές του γελοιογράφου και τα σύμβολα που χρησιμοποιεί, προκειμένου να σχολιάσει το ιστορικό γεγονός. Θεωρείτε επιτυχημένες τις επιλογές του; Με μια παράγραφο, που αναπτύσσεται με παραδείγματα, κοινοποιήστε στους συμμαθητές σας τις σκέψεις που σας γεννά αυτή η [...]
See more
Γελοιογραφίες χωρίς λόγια για τον πόλεμο, Solup
0 Available
seats
(του SOLOUP) http://www.cartoonists.gr/view_cat.php?cat_id=29 Ασκήσεις Το κωμικό στοιχείο συχνά προκύπτει από την εκτροπή ή την ανατροπή του καθιερωμένου/του αναμενόμενου, Έκφραση-Έκθεση Α΄ λυκείου, σ. 264-271. Παρατηρήστε με ποιον τρόπο εφαρμόζεται αυτή η τακτική στη συγκεκριμένη γελοιογραφία και δώστε μια σύντομη προφορική περιγραφή. Μπορείτε να αναζητήσετε περισσότερες πληροφορίες για το θέμα στα κείμενα που εντάσσονται στην αντίστοιχη ενότητα [...]
See more
Γελοιογραφίες χωρίς λόγια για το περιβάλλον, Β. Μητρόπουλος BAS
0 Available
seats
(του Βασίλη Μητρόπουλου BAS) http://www.cartoonists.gr/view_cat.php?cat_id=54 Ασκήσεις Να περιγράψετε και να σχολιάσετε την εικόνα της πρώτης γελοιογραφίας. Ποιο μήνυμα επιδιώκει να περάσει ο γελοιογράφος; Ποιο στοιχείο προκαλεί το ενδιαφέρον ; Να περιγράψετε την εικόνα της δεύτερης γελοιογραφίας. Ποια σύγχρονα περιβαλλοντικά προβλήματα θίγει ο γελοιογράφος; Κάποια από τα μέσα που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία του κωμικού στοιχείου [...]
See more
Γελοιογραφία χωρίς λόγια για το περιβάλλον, Παυλίδης
0 Available
seats
(του Βαγγέλη Παυλίδη) http://www.cartoonists.gr/view_cat.php?cat_id=25 Ασκήσεις Τι κατά τη γνώμη σας δηλώνει ο γελοιογράφος; Τι συμβολίζει το λουλούδι και τι ο τοίχος; Σκεφτείτε αν η συγκεκριμένη γελοιογραφία διαφέρει από τις συνηθισμένες. Εμπεριέχει το κωμικό στοιχείο; Αν όχι, ποια άλλα στοιχεία νομίζετε ότι κυριαρχούν; Σε τι οφείλεται η δύναμή της γελοιογραφίας; Να περιγράψετε προφορικά την εικόνα, χρησιμοποιώντας [...]
See more
Γελοιογραφία χωρίς λόγια για το περιβάλλον, Ρέλιτς Ντούσαν
0 Available
seats
(του Ρέλιτς Ντούσαν) http://www.cartoonists.gr/view_cat.php?cat_id=27 Ασκήσεις Να περιγράψετε προφορικά την εικόνα. Ποιος είναι ο θύτης και ποιο το θύμα, σύμφωνα με τον γελοιογράφο; Ποιος είναι ο άνθρωπος που εικονίζεται (πλούσιος, φτωχός, πολιτισμένος, μορφωμένος κ.ά); Ποιοι κίνδυνοι απειλούν τον πλανήτη μας και ποια σχέση έχουν με τον σύγχρονο άνθρωπο; Πώς ο άνθρωπος μπορεί να σταματήσει την (αυτο)καταστροφική [...]
See more
Γελοιογραφίες χωρίς λόγια για το περιβάλλον του Β. Μητρόπουλου και του Ορνεράκη
0 Available
seats
(του Βασίλη Μητρόπουλου) http://www.cartoonists.gr/view_cat.php?cat_id=20 (του Ορνεράκη) http://www.cartoonists.gr/view_cat.php?cat_id=23 Ασκήσεις Ποια συναισθήματα σας γεννούν αυτές οι γελοιογραφίες; Αισιόδοξο ή απαισιόδοξο μήνυμα εκπέμπουν οι δημιουργοί τους; Για ποιους λόγους το πουλί της πρώτης γελοιογραφίας (του Βασίλη Μητρόπουλου) αναγκάζεται να φορά αντιασφυξιογόνο μάσκα; Να γράψετε ένα σύντομο θεατρικό μονόλογο στον οποίο μιλάει αυτό το πουλί για αυτό το θέμα. [...]
See more
Γελοιογραφία χωρίς λόγια για τα σύγχρονα προβλήματα, Τρέλο-Γιάννης
0 Available
seats
(του Τρελο-γιάννη) http://trelogiannis.blogspot.gr/2013/01/blog-post_7225.html Ασκήσεις Ποιες σκέψεις σας γεννά η παραπάνω γελοιογραφία; Γιατί ο ζητιάνος κρατά καθρέφτη; Ποια σύγχρονα προβλήματα επιχειρεί να θίξει κυρίως ο γελοιογράφος; Πιστεύετε ότι καταφέρνει να προβληματίσει τους αναγνώστες του; Αν ναι, με ποια μέσα το επιτυγχάνει; Γιατί ο γελοιογράφος προτίμησε να εκφραστεί χωρίς λόγια; Τι κερδίζει με αυτόν τον τρόπο και [...]
See more
Γελοιογραφία χωρίς λόγια για τα σύγχρονα προβλήματα, Κουντούρης
0 Available
seats
(του Μιχάλη Κουντούρη) http://www.cartoonists.gr/view_cat.php?cat_id=47 Ασκήσεις Ποιες σκέψεις σας γεννά η παραπάνω γελοιογραφία; Τι καυτηριάζει ο γελοιογράφος με το έργο του αυτό; Γιατί χρησιμοποιεί ως σύμβολο την κονσέρβα; Τι σημαίνει κονσέρβα στην οθόνη της τηλεόρασης αλλά και στο κεφάλι του παιδιού; Γράψτε ένα σύντομο σχόλιο σχετικά με αυτό το θέμα, κατάλληλο να φιλοξενηθεί στην ιστοσελίδα του [...]
See more
Γελοιογραφία χωρίς λόγια για τα σύγχρονα προβλήματα, Κ. Σχινά
0 Available
seats
(της Κατερίνας Σχινά ) http://www.cartoonists.gr/view_cat.php?cat_id=75 Ασκήσεις Ποιες σκέψεις και ποια συναισθήματα σας γεννά η παραπάνω γελοιογραφία; Ποιο σύγχρονο πρόβλημα θίγει η γελοιογράφος; Με ποιον τρόπο προσπαθεί να προβληματίσει τους αναγνώστες; Γιατί η γελοιογράφος απέφυγε να εκφραστεί με λόγια; Μπορείτε να γράψετε εσείς μια λεζάντα; Με αφορμή την παραπάνω γελοιογραφία, γράψτε ένα σύντομο άρθρο για την [...]
See more
Γελοιογραφίες χωρίς λόγια για τα σύγχρονα προβλήματα, Καλαϊτζής και του Στάθης
0 Available
seats
(του Δημήτρη Καλαϊτζή) 19/09/2013 http://www.thinkfree.gr/%CE (του Στάθη) http://www.cartoonists.gr/view_cat.php?language=Greek&cat_id=30 Ασκήσεις Σε ποιο φαινόμενο αναφέρονται οι παραπάνω γελοιογραφίες; Η πρώτη γελοιογραφία έχει ημερομηνία 19/09/2013, μια μέρα δηλαδή μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα. Πού αποδίδει ο Δ. Καλαϊτζής την εκδήλωση εγκληματικής βίας; Γράψτε ένα άρθρο για την εφημερίδα του σχολείου σας σχετικά με τους λόγους που εξωθούν [...]
See more
Γελοιογραφία χωρίς λόγια για τα σύγχρονα προβλήματα, Χαντζόπουλου
0 Available
seats
(του Δημήτρη Χαντζόπουλου) Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Τα Νέα Ασκήσεις Ποια σύμβολα διακρίνετε στην παραπάνω γελοιογραφία; Συζητήστε τι μπορεί να σημαίνει το καθένα. Διαβάστε την παρακάτω είδηση και συνδυάστε την με τη γελοιογραφία. Ο γελοιογράφος και ο δημοσιογράφος αναφέρονται στο ίδιο περιστατικό. Ο ένας το αποδίδει με λόγια και ο άλλος χωρίς λόγια. Τι επιτυγχάνεται με [...]
See more
Αναζήτηση