Πολύτροπη Γλώσσα
Toggle navigation
ΑΡΧΙΚΗ
ΝΕΑ
ΠΛΟΗΓΗΣΗ
Η ΟΜΑΔΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Η πρόταση της ομάδας
Θεωρία
Εκπαιδευτικά εργαλεία
Γλωσσικά φαινόμενα
Κειμενικά είδη
Υλικό για τη γλωσσική διδασκαλία στο Γυμνάσιο
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΡΧΙΚΗ
ΝΕΑ
ΠΛΟΗΓΗΣΗ
Η ΟΜΑΔΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Η πρόταση της ομάδας
Θεωρία
Εκπαιδευτικά εργαλεία
Γλωσσικά φαινόμενα
Κειμενικά είδη
Υλικό για τη γλωσσική διδασκαλία στο Γυμνάσιο
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Για τη Μουσική
Home
TEXNH
Μουσική
Για τη Μουσική
Για τη Μουσική
Search for:
All courses
Γλώσσα και οικολογία
Διαδικτυακά Μαθήματα
Συνεργασίες
ΝΕΟΙ
Εφηβεία
Μύθοι για την εφηβεία και μαρτυρίες εφήβων
Σχέσεις εφήβων με γονείς
Νεανικές κουλτούρες
Εκπαίδευση
Πρόσβαση στην εκπαίδευση
Ο δάσκαλος
Εκπαίδευση και εργασία
Το νόημα της εκπαίδευσης
Φοίτηση στο σχολείο
Εγώ και το σχολείο (θεατρικά εργαστήρια)
Το σχολείο που ονειρεύομαι
Σχολικός εκφοβισμός
Η έννοια του εκφοβισμού
Μαρτυρίες
Ενδοσχολική βία, θεατρικά εργαστήρια
Πολιτική κοινωνικοποίηση
Η επαναστατικότητα των νέων
Εκπαιδευτικές κοινότητες
Φοιτητικές αφίσες
Κινήματα των νέων
Μαθητικές δημιουργίες
Λογοτεχνία
Εικαστικά/Φωτογραφία
Κινηματογράφος/Βίντεο
Χορός/Τραγούδι
ΣΙΩΠΗ
Σιωπή και ανθρώπινες σχέσεις
Περιστάσεις σιωπής
Η σιωπή μπροστά στη γλώσσα της εξουσίας
Η σιωπή άλλοτε ενώνει και άλλοτε χωρίζει τους ανθρώπους
Αντίσταση στην κουλτούρα της σιωπής
Σιωπή και πολιτική εξουσία
Λογοκρισία στη ναζιστική Γερμανία
Αντίσταση στη λογοκρισία την περίοδο της δικτατορίας στην Ελλάδα
Περιορισμοί στην ελευθερία της έκφρασης
Σιωπή και λογοτεχνία
Η σιωπή σε αφηγηματικά κείμενα
Η σιωπή στην ποίηση
Η σιωπή στο θέατρο
Σιωπή και τέχνες
Γλυπτική
Ζωγραφική
Φωτογραφία
Γελοιογραφία "χωρίς λόγια"
Μουσική
Κινηματογράφος
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ-ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
Τα δικαιώματα σου ισχύουν παντού
Ανθρώπινα δικαιώματα
Από την τραγωδία στη δημιουργία
Όψεις της μετανάστευσης και της προσφυγιάς
Κείμενα για τους όρους «μετανάστης», «πρόσφυγας»
Πρόσφυγες και μετανάστες στην Ελλάδα. Από τη μικρασιατική καταστροφή ως τις μέρες μας
Η ελληνική εμπειρία της προσφυγιάς με τα μάτια των μαθητών
Φωνές μεταναστών
Κείμενα από το facebook
Γελοιογραφίες
Από την Ελλάδα σε άλλες χώρες. Από χώρα σε άλλη χώρα
Δημιουργίες με φόντο την επικαιρότητα (2014-16)
Μέσα από τα βιώματα των μεταναστών και των προσφύγων
To ασυνόδευτο παιδί μετανάστης-πρόσφυγας
Το αίτημα για Ελληνική ιθαγένεια
Προσωπικές αφηγήσεις
Νέοι Έλληνες μετανάστες
Κείμενα για τον λόγο και τον αντίλογο της σύγχρονης μετανάστευσης από την Ελλάδα
Εικαστικά
Δείκτες προσαρμογής στη χώρα υποδοχής
Κοινωνική συμπερίληψη
Δραστηριότητες
Tαυτότητες και κοινωνική συμπερίληψη
TEXNH
Για την Τέχνη
Μονόλογοι και διάλογοι για την Τέχνη
Τέχνες και εκπαίδευση
Λογοτεχνία
Οι ποιητές για την ποίηση
Ποιήματα για τους ποιητές και την ποίηση
Ο ρόλος της ποίησης σήμερα
Διάλογος ποίησης και ζωγραφικής
Το εργαστήρι του συγγραφέα
Εικαστικές τέχνες
Αρχιτεκτονική
Ζωγραφική
Γλυπτική
Φωτογραφία
Κόμικς: Η ένατη Τέχνη
Γκράφιτι
Γελοιογραφία
Βανδαλισμός έργων τέχνης
Θέατρο
Ορισμοί και βασικά χαρακτηριστικά του θεάτρου
Λειτουργίες του θεάτρου
Είδη θεάτρου
Παγκόσμια ημέρα θεάτρου
Ηθοποιός
Σκηνοθέτης
Θέατρο για παιδιά και εφήβους
Μουσική
Για τη Μουσική
Η μουσική συνομιλεί με άλλες τέχνες
Χορός
Παραδοσιακοί και σύγχρονοι χοροί
Ο χορός συνομιλεί με άλλες τέχνες
Ο χορός στην εκπαίδευση
Χορός και άτομα με ειδικές ανάγκες
Κινηματογράφος
Η τέχνη του κινηματογράφου και ο σκηνοθέτης
Κινηματογραφική αφήγηση
Η γλώσσα του κινηματογράφου
Κινηματογραφικό σενάριο
Κριτική κινηματογράφου
Είδη κινηματογραφικών ταινιών
Νέοι και κινηματογράφος
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
Αρθρογραφία για τον ψηφιακό κόσμο
Κείμενα για τη χρήση των κινητών
Κείμενα για τα κοινωνικά δίκτυα
Χειραγώγηση της κοινής γνώμης
Οι νέοι στον ψηφιακό κόσμο
Λόγος στο διαδίκτυο
Νεανικές δημιουργίες
Λογοτεχνία στο διαδίκτυο-Υβριδικά είδη λόγου
Μικροαφηγήσεις (Μικρομυθοπλασία-Μικροδιηγήματα)
Σαν χρονογράφημα
Λόγος και εικόνα στο διαδίκτυο
Λόγος και εικόνα στο διαδίκτυο
ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Η επιστήμη στη ζωή και στην κοινωνία
Η σημασία της επιστήμης
Συνομιλώντας με επιστήμονες
Εκλαΐκευση της επιστήμης
Όταν η επιστήμη και η τέχνη κοιτάζουν τ΄αστέρια
Προσεγγίζοντας την επιστήμη με χιούμορ
Η τέχνη συνομιλεί με την επιστήμη
Συνάντηση επιστήμης και τέχνης
Επιστήμη και πεζογραφία
Η ποίηση εμπνέεται από την επιστήμη
Εικαστικά με όχημα την επιστήμη
Το θέατρο αγκαλιάζει την επιστήμη
ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ
Συνωμοσιολογία
Για τη συνωμοσιολογία
Γιατί οι άνθρωποι πιστεύουν σε παράξενα πράγματα;
Από τον ιό covid στον ιό της συνωμοσιολογίας
Συνωμοσιολογίες περί Εβραίων
Πρόταση για οργάνωση project σχετικά με τα εμβόλια
Καταφύγια
Καταφύγια
Γλώσσα και Οικολογία
Το μουσικό υλικό και η τέχνη του να δίνεις μορφή,Γ. Καλοδίκη (άρθρο)
0 Available
seats
Γεωργία Καλοδίκη Το μουσικό υλικό και η τέχνη του να δίνεις μορφή Μουσική είναι η οργάνωση του ήχου μέσα στο χρόνο. Ένας συνθέτης κατά τη δημιουργία ενός έργου βρίσκεται αντιμέτωπος με δύο παράλληλα πεδία πνευματικής δράσης, εξίσου χαώδη και πολυσχιδή. Το πρώτο αφορά την αχανή ηχητική παλέτα μιας πληθώρας ακουστικών ερεθισμάτων, πλούσια σε οιονεί μουσικό [...]
See more
Η κοινωνία, η παιδεία και η τέχνη της μουσικής…,Θ. Δρίτσας
0 Available
seats
Θανάσης Δρίτσας Η κοινωνία, η παιδεία και η τέχνη της μουσικής Η ουσία της ψυχαγωγίας και η ευκολία της διασκέδασης Δεν είναι τυχαίο ότι στον αρχαίο κόσμο η μουσική κρατούσε σταθερά τη θέση της στον κορμό της παιδείας. Είναι διαχρονική, βαθυστόχαστη και επιστημονικά προφητική η θέση του Αριστοτέλη για την αξία και τον ρόλο της [...]
See more
Για το τραγούδι,Μ. Χατζιδάκις
0 Available
seats
Μάνος Χατζιδάκις ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ Το τραγούδι δεν είναι σύνθημα ή πράξη εκτονώσεως. Ούτε μαστίχα για το στόμα αθλητικών εφήβων ή συντροφιά νυχτερινή για οδηγούς ταξί και φορτηγών. Είναι μια σχέση υπεύθυνη, μια πράξη ερωτική ανάμεσά μας που μας αποκαλύπτει. Τελετουργία που απαιτεί, τόσο από σας όσο και από μένα, μια προετοιμασία θρησκευτική, επίμονη άσκηση [...]
See more
Μουσική, η τέχνη -και επιστήμη- των ήχων,Ν. Φαρούπος (άρθρο)
0 Available
seats
Νίκος Φαρούπος Μουσική, η τέχνη - και επιστήμη - των ήχων Μουσική είναι η οργάνωση των ήχων με σκοπό τη σύνθεση ή το σύνολο ήχων από το οποίο απαρτίζεται ένα μουσικό κομμάτι ή η εκτέλεση ενός μουσικού έργου. Η μουσική είναι λοιπόν τέχνη και όχι μόνο: η μουσική είναι έκφραση, η μουσική είναι ρυθμός, [...]
See more
Η Τέχνη της μουσικής ακρόασης, Γ. Καλοδίκη (άρθρο)
0 Available
seats
Γεωργία Καλοδίκη Η Τέχνη της μουσικής ακρόασης … Σκιαγραφώντας το προφίλ του προικισμένου ακροατή Η εποχή μας χάρη στην ραγδαία πρόοδο της τεχνολογίας και των επιστημών προσφέρει στους λάτρεις της μουσικής τέχνης (επαγγελματίες και ερασιτέχνες φιλόμουσους) τη δυνατότητα να απολαμβάνουν με ποικίλους τρόπους μουσικά έργα διαφόρων εποχών, στυλ και κατευθύνσεων, διαμορφώνοντας έτσι τις προϋποθέσεις απόκτησης [...]
See more
Η τέχνη του ταξιδιού πάνω στη μουσική συνθετική δημιουργία (βίντεο)
0 Available
seats
http://excellence.minedu.gov.gr/video-listing/702-mus-auth Ασκήσεις Πώς προσδιορίζουν τη μουσική σύνθεση οι νεαροί δημιουργοί στο βίντεο; Ποιος είναι «ο στόχος» ενός συνθέτη, σύμφωνα με τις μαρτυρίες των νέων συνθετών; Πότε ένας συνθέτης θα μπορούσε να είναι ευχαριστημένος από τον εαυτό του ως δημιουργός, σύμφωνα με τις μαρτυρίες των νέων συνθετών στο βίντεο; Ποια χαρακτηριστικά είχε η μαθητεία των νεαρών [...]
See more
Θέλω να είμαι μουσική, Γ. Αγγελάκας, Ν. Βελιώτης (τραγούδι)
0 Available
seats
Γ. Αγγελάκας- Ν. Βελιώτης Θέλω να είμαι μουσική (τραγούδι) https://www.youtube.com/watch?v=ATFGkXIwzIs Στίχοι: Γιάννης Αγγελάκας Μουσική: Νίκος Βελιώτης Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Αγγελάκας Δεν θέλω να μαι ένας ακόμα κρυμμένος θησαυρός ένας ακόμα που φοβήθηκε να σηκωθεί απ’ τον πάτο ούτε με νοιάζει αν θα με πνίξει η φυλακή σου. Δεν θέλω να μαι ένας ακόμα παγωμένος [...]
See more
Μουσικές του κόσμου,Γ. Αξάς
0 Available
seats
Γιώργος Αξάς Μουσικές του κόσμου Οι παραδοσιακές μουσικές επηρεάζουν τα σύγχρονα μουσικά ιδιώματα, ανακατεύονται με αυτά, γίνονται ethnic και παρουσιάζονται στη Δύση, δίνοντάς της την ευκαιρία να αφουγκραστεί τη φωνή της καρδιάς των λαών του κόσμου ... Το πάντρεμα των σύγχρονων μουσικών ιδιωμάτων με τις παραδοσιακές εθνικές μουσικές δεν είναι πρόσφατη υπόθεση. Οι πολιτιστικές ανταλλαγές [...]
See more
Η world music είναι το soundtrack του 21ου αιώνα, Λ. Αντωνόπουλος
0 Available
seats
Λεωνίδας Αντωνόπουλος Η world music είναι το soundtrack του 21ου αιώνα [...] Νιώθω ότι το σάουντρακ της εποχής μας δεν μπορεί να προέρχεται από μια και μόνο περιοχή του πλανήτη. Ζούμε ήδη εδώ και μια δεκαετία το τρίτο μεγάλο κύμα της μετανάστευσης τα τελευταία 100 χρόνια. Η τεχνολογία έχει φέρει τον πλανήτη πολύ πιο κοντά. [...]
See more
Ροκ ”ν” ρολ και αμφισβήτηση, Κ. Κατσάπης
0 Available
seats
Κώστας Κατσάπης Ροκ ''ν'' ρολ και αμφισβήτηση Τον Μάιο του 1967, ένα εγχειρίδιο για την «εθνική και ηθική αγωγή του στρατεύματος» επεσήμαινε ότι μια στενή σχέση υπήρχε ανάμεσα στη ροκ μουσική και στη νεανική ανατρεπτικότητα: «Εις τους νέους (...) φωλιάζει η επανάστασις. Δι' αυτό (ο νέος) γίνεται μανιώδης αθλητής ή τεντιμπόης, φανατικός οπαδός των Μπιτλς [...]
See more
[Η ροκ μουσική και η νεανική κουλτούρα], Θ. Θεοδώρου
0 Available
seats
Θ. Θεοδώρου [Η ροκ μουσική και η νεανική κουλτούρα] (...) Η μουσική είναι αποτέλεσμα των ευρύτερων κοινωνικών συνθηκών από τις οποίες επηρεάζεται αλλά και τις επηρεάζει. Αντλεί τα νοήματά της από την κοινωνική πραγματικότητα, τα διαμορφώνει και τα εκφράζει, κατασκευάζοντας μια αμφίδρομη σχέση συγκοινωνούντων δοχείων. Δεν θα πρέπει να ξεχνιέται άλλωστε όπως επισημαίνει και ο [...]
See more
Οι μεταλλάδες έχουν το ίδιο ψυχολογικό προφίλ με τους οπαδούς της κλασικής…,Γ. Πιτσάκης
0 Available
seats
Γιάννης Πιτσάκης Οι μεταλλάδες έχουν το ίδιο ψυχολογικό προφίλ με τους οπαδούς της κλασικής μουσικής σύμφωνα με νέα έρευνα! Για πολλά χρόνια κουβαλά το στερεότυπο του βίαιου, ακόμα και του σατανικού. Ο λόγος για το heavy metal, και τους οπαδούς του, που έχουν τη μακρά ιστορία της αποξένωσης και της μη ανοχής της κοινής κουλτούρας. [...]
See more
El sistema – Σώζοντας ζωές (κείμενο και ντοκιμαντέρ)
0 Available
seats
EL SISTEMA - ΣΩΖΟΝΤΑΣ ΖΩΕΣ Μια απόπειρα ν’ αλλάξει ο κόσμος μέσω της μουσικής Ντοκιμαντέρ του Εξάντα Ένα απόγευμα του 1975 σ’ ένα γκαράζ του Καράκας της Βενεζουέλας, ο 36χρονος τότε καθηγητής μουσικής και οικονομολόγος José Antonio Abreu ξεκίνησε μια σταυροφορία που φαινόταν απολύτως ουτοπική. Να σώσει όσα περισσότερα παιδιά μπορεί από τη φτώχεια, τους [...]
See more
Αναζήτηση